مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-22اقتصادي

 اراک رتبه نخست حمل بار در استان مرکزی را دارد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: اراک و ساوه و دلیجان شهرستان های اصلی مبداء بار هستند که اراک با 3295 هزار تن بار حمل شده 34.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: اراک و ساوه و دلیجان شهرستان های اصلی مبداء بار هستند که اراک با 3295 هزار تن بار حمل شده 34.

6 درصد حمل بار در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

مهرداد جهانی روز چهارشنبه 31 شهریور در جلسه بررسی حمل و نقل کالای استان مرکزی که با حضور مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان مرکزی از لحاظ بار و راه یکی از استان های با اهمیت کشور است، استان مرکزی از لحاظ داشتن راه های ترانزیتی و شریانی و همچنین همسایگی با 6 استان و مطرح بودن به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب از این اهمیت برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه در استان مرکزی سه پایانه و 132 شرکت فعالیت دارند، افزود: طی 6 ماهه امسال بیشترین کالاهای جابجا شده در سطح استان شامل مواد شیمیایی و معدنی است که 70 درصد بار را تشکیل می دهد و حدود 80 درصد از آن به خارج استان ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اراک رتبه نخست حمل بار در استان مرکزی را دارد

 اراک رتبه نخست حمل بار در استان مرکزی را دارد